.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل بانك اطلاعاتي گيلانيان مقيم تهران

نماينده مردم رشت در مجلس گفت: بزرگ‌ترين بانك اطلاعاتي گيلانيان مقيم تهران تشكيل و كانون هم‌انديشان گيلان راه‌اندازي شده است.

به گزارش شمال نیوزحسن تاميني امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ايجاد بانك اطلاعاتي گيلانيان مقيم تهران اظهار داشت: براي تشكيل اين بانك تاكنون با گيلانيان مقيم تهران حدود 50 جلسه برگزار كرديم.
وي با بيان اينكه تشكيل اين بانك براي شناسايي گيلانيان مقيم تهران و بهره‌مندي از آنها براي ارائه راهكارهاي توسعه استان است، افزود: بيش از 120 هزار گيلاني مقيم تهران هستند كه تاكنون حدود 30 هزار نفر از آنها شناسايي شدند.
نماينده مردم رشت در مجلس با بيان اينكه بزرگ‌ترين بانك اطلاعاتي گيلانيان مقيم تهران تشكيل شده است، بيان داشت: يك كانون هم‌انديشان گيلانيان مقيم تهران نيز راه‌اندازي شده كه جلسات اين كانون در تهران برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه اين كانون در بخش‌هاي مختلف فعاليت مي‌كند، خاطرنشان كرد: در اين كانون افراد خوب و متخصص شناسايي شده و فعاليت دارند.
تاميني نبود يك جا و مكان ثابت براي گيلانيان مقيم تهران را از مشكلات ناميد و افزود: در اين زمينه با شهردار تهران وارد مذاكره شديم و قرار شده يك مكان مناسب براي گردهمايي‌هاي گيلانيان مقيم تهران در اختيار ما گذاشته شود تا به دور از هرگونه گرايش سياسي براي توسعه استان فعاليت شود.
وي فعاليت اين كانون را مشاوره‌اي دانست و تصريح كرد: مركز اطلاع‌رساني اين كانون بيشتر از جوانان گيلاني مقيم تهران هستند و به‌زودي سايت آن نيز راه‌اندازي مي‌شود.
نماينده مردم رشت در مجلس تشكيل كارگروه گيلانيان مقيم تهران را از نيازهاي استان برشمرد و گفت: با توجه به اينكه بسياري از استان‌ها داراي اين كارگروه بودند، ضرورت ايجاد آن براي گيلان نيز احساس مي‌شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1390
تامینی با راه اندازی این افراد بدنبال جذب رای آنان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.